PETZI COMMUNITY FUND

The cultural sector has been hit hard by the measures taken to prevent the spread of COVID-19 and is going through rough times. In order to help our members, we set up the "Petzi Community Fund", a solidarity fund to support our most affected clubs and festivals. On the Solidarity page you can donate to your favorite club or festival, or to the Petzi Community Fund which will be used to provide quick financial assistance to members most in need. Thank you in advance for your help.

PETZI COMMUNITY FUND

Al Pride (CH), Support: Femi Luna (SG)

Price starting at CHF 13.00

Get tickets

Das ökonomische Konzept war miserabel, die Anzahl Menschen zu gross und das Kollektiv zu heterogen für gute Pressefotos. Das alles waren aber keinesfalls Gründe, die bei Al Pride jemals für Zurückhaltung – oder für das «Ok Bye» – gesorgt hätten.

Nun ist es trotzdem soweit: Al Pride spielen ihre letzte Tour und beehren dabei auch ein letztes Mal die TapTab-Bretter mit ihrer Präsenz. Der Abschluss dieser Geschichte mit Konzerten an Orten, welche der Band viel bedeuten, ist eine ausserordentlich stimmige Angelegenheit. Das 8-köpfige Beinahe-Orchester hinterlässt seine Musik da, wo sie hingehört und wird dabei ein paar letzte Momente schaffen, die bleiben. Von Herzen, ohne Gala und vermutlich mit ein paar Tränen in den Augen. Für das Publikum und die Menschen, die das Projekt mitgetragen haben - vor allem aber für sich selbst.

Club Concert Indie Pop

Organized by:   TapTab Musikraum

See the official website

Friday 11 November 2022

TapTab Musikraum – Schaffhausen

  • Doors open at:
    19:30
  • Event starts at:
    20:30
Share on:
Al Pride (CH), Support: Femi Luna (SG)