PETZI COMMUNITY FUND

The cultural sector has been hit hard by the measures taken to prevent the spread of COVID-19 and is going through rough times. In order to help our members, we set up the "Petzi Community Fund", a solidarity fund to support our most affected clubs and festivals. On the Solidarity page you can donate to your favorite club or festival, or to the Petzi Community Fund which will be used to provide quick financial assistance to members most in need. Thank you in advance for your help.

PETZI COMMUNITY FUND

Belanu (Bern)

Price starting at CHF 15.00

Get tickets

Der 20-jährige Schweizer Musiker mit kongolesischen und italienischen Wurzeln "Belanu" lebt in der Schweizer Hauptstadt Bern. Er begeistert sich seit früher Kindheit für Musik. Im Alter von fünf Jahren begann er mit Hilfe seines Vaters, der Jahre an der "Swiss Jazz School" verbracht hatte, Gitarre zu spielen. In seiner Kindheit und Jugend lernte er auch Bass, Klavier und Schlagzeug zu spielen. Als er 11 Jahre alt war, entdeckte er seine Leidenschaft für das Schreiben von Songs und als er 15 Jahre alt war, fing er an, sie in einem Studio aufzunehmen. Im Dezember 2019 erschien seine Debüt Single "Running Out Of Time" und im November 2020 sein Debüt Album "Don't Ask Why", auf der er singt und alle Instrumente spielt.

Organized by:   Musigbistrot

See the official website

Nov. 13, 2021

Musigbistrot – Bern

  • Event starts at:
    20:30
  • Share on:
    Belanu (Bern)