PETZI needs you !

The cultural sector has been hit hard by the measures taken to prevent the spread of COVID-19 and is going through rough times. In order to help our members, we set up the "Petzi Community Fund", a solidarity fund to support our most affected clubs and festivals. On the Solidarity page you can donate to your favorite club or festival, or to the Petzi Community Fund which will be used to provide quick financial assistance to members most in need. Thank you in advance for your help.

PETZI COMMUNITY FUND

Julian Sartorius – Klangspaziergang

Price starting at CHF 10.00

Get tickets

Ja, Julian Sartorius zählt zu den bekanntesten Schlagzeugern und Perkussionisten der Schweiz. Aber vor allem weil er viel mehr ist, als ein reiner Instrumentalist. Er gilt als experimentierfreudiger, interdisziplinärer Dauerforscher, der gerne Mal ein Album auf einer 200 Kilometer langen Wanderung aufnimmt, oder sich über audiovisuelle Installationen in Museen ausdrückt. Des Weiteren bekannt ist Sartorius natürlich über seine klingenden Kollaborationen wie mit Sophie Hunger, Kate Tempest oder Matthew Herbert.

Heute nun nimmt uns Sartorius mit auf einen Klangspaziergang durch das Sulzerareal. Während wir ihm hinterherlaufen werden wir über Kopfhörer Zeuge wie die ehemaligen Industrieumgebung zu seinem Instrument wird, in dem er die Dinge mit seinen Drumsticks zum klingen bringt.

Startpunkt des Rundgangs ist beim Kraftfeld, die Platzzahl begrenzt.

Organized by:   Kraftfeld

See the official website

Aug. 6, 2021

Kraftfeld – Winterthur

  • Doors open at:
    20:00
  • Event starts at:
    20:00
Share on:
Julian Sartorius – Klangspaziergang